Zapewne wiesz już jak bardzo istotne jest posiadanie firowej strony internetowej i jakie są korzyści płynące takiej cyfrowej wizytówki oraz co tracimy w momencie kiedy rezygnujemy z takiej strony. Jeżeli jeszcze tego nie wiesz odsyłam Cie do artykułu na temat 4 powody, dla których musisz mieć stronę www.
Jeżeli już poznałeś argumenty przemawiające za posiadaniem strony www przedstawię Ci kilka wskazówek, które pozwolą Ci na stworzenie profesjonalnej i dochodowej strony www.
1. Witryna powinna być responsywna
Urządzenia mobilne są najczęściej używane, jeśli chodzi o surfowanie w Internecie, dlatego Twoja strona musi byc responsywna, co oznacza dostosowująca się do każdego urządzenia multimedialnego (telefon, tablet, laptop). Jeżeli witryna nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, potencjalni klienci mogą zrezygnować z robienia zakupów na Twojej stronie i wybrać konkurencję, której strona jest dostosowana na widoku mobilnego. Dodatkowo nieresponsywna witryna www może zostać określona przez Google jako nieprzystosowaną do urządzeń mobilnych, co negatywnie wpłynie na SEO i wyniki wyszukiwań.
2.
Kluczem do sukcesu jest profesjonalny design
Profesjonalna strona www wcale nie musi oznaczać, że Twoja witryna musi być droga i wyglądać jak encyklopedia, z mnóstwem animacji i grafiki. Witryna firmowa powinna być przede wszystkim nowoczesna, dostosowana do obowiązujących standardów i rozwiązań. Jezeli Twoja wirtualna wizytówka została zaprojektowaną 10 lat temu, oznacza to, że najwyższy czas ją odświeżyć i nadać jej nowy wygląd. Projekt Twojej strony www odzwierciedla jakie wrażenie robi na potencjalnych klientach a w tym wypadku prawdopodobnie chciałbyś wypaść jak najlepiej.
3. Wybierz dobry hosting
Oczywiście jest to zadanie firmy, która będzie tworzyć i projektować Twoja stronę internetowa, niemniej jednak powinienes znac podstawy w tym tematcie. Dobry hosting odpowiada za szybkie ładowanie strony, a to jedna z bardziej istatnych kwestii związanych z witryną www. Każdy posiadacz własnej strony www chce, aby ładowała się ona w jak najszybszym tempie, bo to bardzo korzystnie wpływa na SEO i wyniki wyszukiwań w Google. W naszej agencji DesignMeSocial uzywamy BlueHost oraz ….., ponieważ są niezawodne i polecamy je naszym klientom.
4. Uzupełnij swoje dane na stronie
Upewnij się, Twojej stronie www zostały umieszczone wszystkie podstawowe informacje o swojej firmie, czyli imię, nazwisko, numer telefonu, adres, e-mail. Dostęp do tych informacji powinien być również bardzo prosty i intuicyjny, aby każdy odwiedzający mógł bez problemu znaleźć potrzebne mu informacje kontaktowe.
5. Umieść informacje o mediach społecznościowych
Dodaj informację na stronie internetowej o wszytskich platformach społecznosciowych, w których Twoja fima jest aktywna.
Umieszczenie wzmianki o Fanpage’u na Facebook’u czy Instagramie pozwoli w łatwy sposób znaleźć i przekierować Twoich klientów do Social Media Twojej firmy. Dzięki temu możesz zdobywać więcej obserwujących i fanów swojej działalności. Istnieją wstyczki pozwalające na udostępniane treści Twojej witryny www poprzez inne osoby.