BLOG

Natalia

Natalia

Dlaczego musisz mieć swoją własną stronę www – 4 powody

W poprzednim artykule przedstawiliśmy Ci główne argumenty, które przemawiają za posiadaniem strony www. W dzisiejszym
artykule poznasz kolejne 4 powody, dla których warto zdecydować się na taką inwestycję.

Na początek prosty przykład. Jak nas znalazłeś? Gdybyśmy nie posiadali własnej strony internetowej, która reprezentuje naszą działalność pewnie byś nie trafił do DesignMeSocial. 

Zanim przejdziemy do sedna, przedstawię Wam kilka statystyk.

Ponad 80% osób najpierw szuka firmy w wyszukiwarce, aby uzyskać niezbędne informacje lub dokonuje zakupu przez
Internet.

Ponad 45% właścicieli firm twierdzi, że nie potrzebuje strony internetowej jako głównego powodu jej braku. Czy to w ogóle
powód?

Jeżeli nadal uważasz, że strona internetowa nie jest Ci potrzebna i wystarczy Ci fanpage na Facebook’u to prawdopodobnie nie znasz wszystkich korzyści płynących z posiadania witryny.

 1. Posiadanie strony internetowej oszczędza Twój czas

Mówi się, że czas to pieniądz. Musisz poświęcić swój czas, aby zarabiać pieniądze. Oszczędność czasu to doskonały
powód, dla którego potrzebujesz strony internetowej firmy.

Posiadanie firmy wymaga dużo poświęceń, szczególnie wymaga dużo czasu. Znacznie więcej niż praca 8 -16. Nie masz
wystarczająco dużo czasu dla swojej rodziny, przyjaciół. Czy chcesz pozbawić się jeszcze więcej tego cennego czasu?

Cóż, powiem Ci sekret, profesjonalnie zaprojektowana strona internetowa, oszczędza czas zarówno krótko- jak i
długofalowo.

Prawdopodobnie zastanawiasz się, w jaki sposób strona internetowa oszczędza Twój czas.

Niezależnie od tego, czy wysyłasz e-maili, odbierasz połączenia, odpowiadasz na pytania, czy kontaktujesz się z
potencjalnymi klientami. Niekiedy niejednokrotnie musisz odpowiadać na te same pytania a to wszytsko zajmuje czas.

Na profesjonalnej stronie www można umieścić czat online, podać wszystkie niezbędne informacje, wszystkie typowe i standardowe pytania, które potencjalny klient chciałby zadać, umieścić informacje o swoich usługach, cenach, promocjach, ofertach, witryna może zawierać opcję bookingu, co znacznie usprawnia i przyspiesza cały proces sprzedaży. Takie rozwiązania sprawiają, że nie musisz kilkukrotnie odpowiadać na te same pytania czy przyjmować zamówienia telefonicznie.

2. SEO niezbędne do dochodowego biznesu

Pewnie chciałbyś, aby Twoje usługi pojawiły się w wynikach wyszukiwania w Google po wpisaniu Twójej branży? Naturalnie! Każdy przedsiębiorca o tym marzy, bo to przekłada się na lawinę klientów. Jednakże skuteczne SEO, czyli inaczej pozycjonowanie jest niemożliwe bez posiadania strony internetowej.

Witryna zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania wymaga dużo pracy, nawet pieniędzy, ale może znacząco pomóc Twojej firmie w osiągnięciu dużego zysku. Pamiętaj, że SEO to jedna z najważniejszych i najbardziej skutecznych metod, jeżeli chodzi o pojawiania się w wynikach wyszukiwania Google.

3.  Strona internetowa pomoże Ci w pozyskaniu nowych klientów

Posiadanie strony internetowej daje ogromną szansę na poszukiwanie nowych klientów.

Istnieje wiele różnych sposobów akwizycji klienta. Posiadanie witryny internetowej daje możliwość korzystania z listy mailingowej, informacji o sprzedaży, promocjach, zniżkach dla nowych klientów, newslettera, pozyskiwania adresów e-mail, umieszczania recenzji.

Posiadanie strony internetowej zapewnia Twojej firmie nowe, wirtualne życie. Jeśli nie masz profesjonalnej witryny, Twoja
firma nie istnieje dla większości osób. Jeżeli jeszcze nie znalazłeś firmy, która pomoże Ci odświeżyć Twoja witrynę napisz do nas na www.designmesocial.pl

Ostatni i myślę, że najbardziej przekonywujący punkt zostawiłam na koniec.

4. Twoja konkurencja posiada stronę www.

Uważam, że sam fakt i świadmość tego, iż Twoja konkurencja posiada witrynę www jest wystarczającym, przekonywującym i dosyć mocnym argumentem.

Jeżeli konkurujesz z firmą x, w tej samej branży i okolicy, a ta firma x posiada stronę internetową a Ty jej nie
posiadasz to niestety zmartwię Cię, ale nie masz szans w tej bitwie. Bez strony internetowej jesteś niewidzialny w sieci.

Chcesz odnosić sukces? Pozyskiwać nowych klientów? Chcesz być lepszy od konkurencji? Ale chcesz to osiągnąć bez posiadania strony internetowej? Jest to całkowicie niemożliwe.

Większość firm ma firmową stronę internetową, chcąc się rozwijać i zaspokajać potrzeby klienta.

Nie posiadając witryny www, nie tylko pozbawiasz się nowych klientów, ale możesz też stracić tych, których masz i
pozostajesz w tyle.

Jeśli nie masz jezcze strony internetowej, dajesz potencjalnym klientom znak, że albo nie chcesz zaspokoić potrzeb klienta, nie wychodzisz im naprzeciw, albo pozostajesz w epoce kamienia łupanego – co może oznaczać, że Twój usługi są również przestarzałe.

Wbrew temu co Ci się wydaje nie potrzebujesz wielofunkcyjnej witryny z wieloma różnymi kombinacjami i animacjami, zwłaszcza jeśli zaczynasz swoją działalność lub działasz w branży, która tak naprawdę nie potrzebuje takich wynalazków.

Najczęściej ładnie wyglądająca, dobrze zaprojektowana strona internetowa, ładująca się szybko, wyglądająca schludnie z
kilkoma podstawowymi informacjami o Twoich usługach, kontakt w pełni wystarcza. 

Udostępnij ten post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Przeczytaj Ostatnie Publikacje

Dane Kontaktowe

791 - 146 - 143

Web Design | Grafika

600 - 471 - 456

Główne Biuro | Współpraca